czwartek, 25 września 2014

Nowy członek watahy!


Imię: Laura
Przezwisko: Luna
Wiek: 2,5
Płeć: wadera
Charakter: odważna, miła, opiekuńcza, ciekawska
Zainteresowania: czytanie, polowanie, pisanie, taniec
Cechy szczególne: niebieskie plamy na oku, łapach, ogonie i grzbiecie
Historia: Gdy zaczął się dzień moich drugich urodzin, gdy wstałam (właściwie zostałam obudzona przez Kobu, mojego brata) w okół mnie była cała moja familia (Kobu, mama Suzi i tata Markos). Krzyknęli wtedy ,, niespodzianka!!! " Chwile potem rozdali mi prezenty i pozwolili mi już samą polować. Wyruszyłam w zachodnią część lasu. Ojciec zabraniał mi tam chodzić, ale ja byłam taka ciekawa tego szpiczastego potwora, o którym opowiadał tata (chodzi o namioty) . Pobiegłam tam, aby zobaczyć je na oczy. Nagle gdy tam dobiegłam okazało się, że tam są chyba całe dziesiątki ludzi, głównie te małe, wstrętne co za nami biegają i sierść wyrywają! Nagle jeden mnie zauważył i zgłosił takiemu wielkiemu. Powiedział on ,,Obozowicze! Krzyś zgłosił, że widział wilka! Na polowanie!" i wziął pochodnie ( bo las był ciemny), i zaczęli mnie ścigać! Pędziłam w stronę domu, nie dla tego, że chciałam narazić rodzinę, ale bo tam było pełno przeszkadzających korzeni... Ten duży z pochodnią się potknął, a pochodnia zapaliła drzewo i mimo, że duży powiedział odwrót, to mali pędzili na moją rodzinę. Tylko kilkanaście długowłosych się posłuchało. Rodzice zaczęli ich atakować, a ja i Kobu uciekliśmy. Kobu był ranny i nie dożył całej ucieczki. Zakopałam go i w nadziei, że rodzice żyją popędziłam w stronę pewnego drzewa wiśni. Tak znalazłam się tu.
Stanowisko: polująca
Rodzina: zginęła w pożarze lasu (patrz historia)
Partner: szuka tego jedynego
Potomstwo: planuje
Właściciel: NAYTIRI (howrse i doggi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz