niedziela, 14 września 2014

Od Hitachi'ego

Momotarou usiadł z wrażenia. Na mnie nigdy nie zrobiło to tak wielkiego wrażenia, ale muszę przyznać, że dziś było naprawdę ładnie. Problem był taki, że nie mogłem mu dłużej towarzyszyć. Za to zdałem sobie sprawę, że Momotarou jest niższy ode mnie o długość moich rogów.
- A zawsze myślałem, że to ja jestem niski...- mruknąłem cicho.
- Proszę?- Basior odwrócił głowę.
- Nic, nic. Chyba nie mogę Ci dłużej towarzyszyć- powiedziałem. Basior trochę stracił humor, ale nadal się uśmiechał.
- No to do zobaczenia- odpowiedział i odleciałem. Po drodze zobaczyłem Sakurę, Kosēi No Ame i jakąś inną waderę. Chyba ze sobą rozmawiały. Nie chciałem im przeszkadzać, więc poleciałem dalej. Miałem zamiar zwiedzić te miejsca, w które wcześniej bym się nie zapuścił.
Doleciałem do wysokich Gór.
Wcześniej nie miałem odwagi tu przyjść.

C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz