poniedziałek, 22 grudnia 2014

Od Don'a Lu

Z samego rana musiałem polecieć do Europy w ważnych sprawach. Nie mówiłem Laurze dokładnie po co. Wiem gdzie mieszka były partner Kayn i on jest po naszej stronie. Wie o niej wszystko. Wie jak ją pokonać, jak przed nią odzyskać kamienie suloku. Leciałem bardzo długo. Po jednym dniu lotu przycupnąłem na odpoczynek. Był to las. Zauważyłem niedaleko jelenia i zapolowałem. Zjadłem go na kolację. O dziwo w jego ciele znalazłem... Kamień suloku?! Byłem zaskoczony. Poleciałem dalej. Trzy dni potem, rano (już byłem w Europie, ale nie w tym kraju) były piękne chmury i padał śnieg. Po południu przestał padać. Zaczęła się robić odwilż.
Dzień potem znalazłem się w tym kraju. Mianowicie znajdowałem się w Anglii, zauważyłem jaskinię Scarrego (tak się nazywa były partner Kayn).
- Cześć! - powiedziałem gdy wszedłem



C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz