sobota, 11 października 2014

Nowy członek watahy!

Imię: Don Lu
Przezwisko: Płomyk
Wiek: 2,5
Płeć: basior
Charakter: silny, odważny, szybki
Zainteresowania: taniec, bieganie, latanie w górach, polowanie
Moce: Brak
Przedmioty: Brak
Magiczne kamienie: 0
Cechy szczególne: duże czarne skrzydła, czarno, czerwono, biała, błyszcząca w słońcu sierść
Historia: Nie pamiętam jak było na początku. Pamiętam tylko Laurę i to co było po mojej śmierci. Wiem brzmi to dziwnie, ale zginąłem w pożarze. Potem uratowano mnie eliksirami i żyłem z Laurą jako szczeniak. Kayne zrzuciła mnie ze skały, a Laura rzuciła mi eliksir dorastania, bo dzięki niemu mogłem dostać skrzydła i odlecieć (w tamtej watasze rodzice dali mi na 2 urodziny eliksir skrzydeł). Wstąpiłem do watahy. Tak tu jestem.
Stanowisko: wojownik
Status: Omega
Rodzina: matka - Kristin Kasabi, ojciec - Kristof Von Beloble, siostra - L' Ella
Partner: zakochany w Laurze
Potomstwo: może
Właściciel: NAYTIRI (howrse i doggi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz