niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Momotarou C.D. Kōsei No Ame, Ayane Sakura

Nicość. Brak jakiegokolwiek życia.
Ciemność. Otaczająca mnie ciemność.
Ból, cierpienie. Tylko to teraz czuję.
~~~~~~~~~
Obudziłem się spocony i zapłakany. Przetarłem oczy i powoli zacząłem się podnosić.
Ten sen męczy mnie już od jakiegoś czasu. Za każdym razem budzę się przerażony w obawie, że może jest on prawdziwy.
Zrobiłem kilka kroków w przód. Zacząłem iść. Następnie biec. Biegłem przed siebie w poszukiwaniu jakiejś żywej duszy... Ale czy ja w ogóle chciałem kogoś spotkać. Moje myśli walczyły ze sobą. W końcu zdecydowałem, że poszukam innych wilków. Po dość krótkim, ale szybkim biegu zauważyłem dwa wilki rozmawiające ze sobą. Postanowiłem podejść bliżej. Jeśli dobrze usłyszałem rozmawiały o magii.
- Um... Prze-przepraszam.- powiedziałem niepewnie.
Wilczyce przerwały swoją rozmowę i spojrzały na mnie, nic nie mówiąc.
- Wiem, że to niegrzecznie pytać, ale o czym mówicie?- zapytałem i spłonąłem rumieńcem.

 <Kōsei No Ame? Ayane Sakura?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz