wtorek, 19 sierpnia 2014

Nowy członek watahy!

 Imię: Kōsei No Ame
Przezwisko: Kurayami <uwielbia je-przypominaj jej o dawnym przyjacielu>
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Sympatyczna, wrogo nastawiona do krytykujących NARUTO xD, spokojna, ale umiejąca się bawić, rozważna, dzielna, lubi ryzyko i przygody
Zainteresowania: Japońskie anime i manga <zwłaszcza Naruto>, Japonia <tradycje itp.>, oglądanie gwiazd, magia <w szczególności dziedziny: Kosmos i Światłość>, rysowanie/malowanie
Moce: Brak
Przedmioty: Brak
Cechy szczególne: Czarne pręgi na dwóch przednich łapach, znamię księżyca z gwiazdą
Historia:
-Mam dość-powiedziałam, gdy piąty raz próbowałam doskoczyć do jabłka.
Położyłam się pod drzewem. Wiatr smagał moje futro. Trawa wydawała się taaaka miękka.
Nie wiedziałam co tu robię, skąd jestem, ani jak znalazłam się na ziemi. Znałam tylko swoje imię- Kosei No Ame. Wiem, że oznacza ono "gwiezdny deszcz". Może dlatego tak lubię gwiazdy?
Błogość spłynęła na mnie jak grom z jasnego nieba. Ani się nie obejrzałam a przespałam całe popołudnie. Podniosłam się.
-No tak... wypadałoby coś przekąsić-mruknęłam.
Uniosłam głowę. Jabłko, do którego próbowałam doskoczyć wydawało się być niżej.
-Nie ma to jak złudzenie-stwierdziłam.
Ruszyłam w poszukiwaniu pożywienia. Po chwili dotarłam do wodopoju porośniętego nietypową roślinnością.
-Piękne miejsce-ucieszyłam się pijąc wodę.
Nagle stanęła przede mną wadera pokryta różami.
-Czy to nie jeden z wilków pierwszych?-niemal bezgłośnie zapytałam samą siebie.
I tak rozpoczęła się moja przygoda z Watahą Kwiatu Wiśni.
Stanowisko: Szaman
Status: Omega
Rodzina: Na razie nie pamięta
Partner: Ma jedynie bliskiego przyjaciela Taiyō No Hikari
Potomstwo: Na razie o tym nie myśli.
Właściciel: Patka6 (howrse) LoveDogs37 (doggi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz